søndag 10. juli 2011

Sommer 2011

Tiden er nå snart inne for en ny runde på skolebenken i Kolding, Danmark. Fra august tar jeg med meg hundene og flytter til Danmark, her blir vi i ti uker før vi kommer hjem til Norge igjen. Dette er en del av min utdannelse som dyrepleier, praksisplassen min har jeg på Lørenskog Dyreklinikk.

Gratulerer til Kristin Sletten og Tuva (Borderengas Extra Thin Ice) som nå er blitt Norsk Utstillingschampion.

Nå har jeg fått lurt med meg min kjære venn Renate og Kiwi på blodsporkurs. Kiwi gjorde straks stor fremgang, så den 2 juli stilte de på sin første sporprøve og det gikk veldig bra, prøvens beste hund, 1 pr med hederspremie. Gratulerer til Kiwi og Renate.

1 kommentar:

  1. Jeg gleder meg til å besøke deg i Danmark igjen...
    Hadde vel aldri trodd jeg skulle begynne med spor, men det er jo veldig gøy:)
    Hilsen Renate

    SvarSlett